Nie na temat, ale ładne

bo dzisiaj jest piękny dzień

Bo jest piękny, skubaniutki, bo jest oszałamiający i nie wiem, kto zrobił to zdjęcie. Na fejsbuku jest od cholery pięknych zdjęć ukradzionych z netu. Zdjęcie jest bezdomne, zagubione, błąkające się po necie i zaopiekowałam się nim.

To warzęcha różowa, żyje daleko od nas. Dzisiaj się z nią identyfikuję, a dokładnie z tą na zdjęciu. Koniec i kropka. Jestem piękna, lecę wysoko, a nade mną przecudnościowa uroda chmur. Wszystko zostało gdzieś tam na dole. Wszystko tj sprawy nieważne, przyziemne i bolesne. Wy też tak macie, prawda?

Musiałam to tu umieścić. Ma być zawsze tylko na temat? To nie portal i nikt mi nie wykasuje wpisu za to, że jest nie na temat. To sobie nieco użyje, do tego właśnie stworzyłam kategorię pleciugińską wpisów 🙂

2 responses

  1. I bardzo dobrze – leć wysoko Rebelio, chwytaj chmury, każdy promień słońca, a tu na naszej Ziemi, choć też jest pięknie, to nie zawsze jest się z czego cieszyć, kiedy ludzie
    perfidnie zaśmiecają wszystko w koło.

    • Scarlett, powiem ci prawdę, nie zajmuje się takimi sprawami, to nie jest mój problem 😀
      U mnie było tak:
      Owszem, facet źle naprawił mi rower, i krótko mówiąc naraził mnie na koszty i kłopoty, bo czegoś tam nie dokręcił, więc co? Poszłam do niego z reklamacją, a on kazał mi przynieść kilkunasto-kilogramowy nie jeżdżący złom na własnych rękach, nie chciał pokonać odległości ok 1 kilometra żeby zobaczyć, co narozrabiał… i nawrzeszczał na mnie, bo jest burakiem i chamem, to ja mam z nim dyskutować i narażać się na jego chamstwo? Albo do końca życia to rozpamiętywać? A może go pobić?

      Scarlett, jeden ruch skrzydeł i jesteś w innym świecie 🙂

Skomentuj

