Krem czekoladowy

Źródło – blog z ciekawymi pomysłami śniadaniowymi

Skład:
1 bardzo dojrzałe awokado
3 łyżki kakao dla dzieci
2 łyżki sztucznego miodu

Awokado rozgnieść i dobrze wymieszać z kakao, dodać miód i zmiksować lub rozetrzeć na gładki, napowietrzony krem. Podawać od razu lub schłodzić w zamrażalniku.
Podobno pycha 😀

Troszkę nie zdrowy, ten sztuczny miód mnie paraliżuje, ale zapodaję, bo wiem, że niektórzy lubią, zresztą co za problem wmiksować tam banana zamiast? Poza tym awokado jest niebotycznie tłuste, ale czasem lubimy zjeść coś tłustego, prawda? 🙂

2 responses

    • Cześć Malina, nie lubię osobiście żadnych syropów, nie lubię wysoko-przetworzonych produktów, po prostu 🙂 Mogę sobie posłodzić bananem czy suszkiem owocowym. I już. 🙂
      Ale nie mam nic przeciwko syropkom.
      Bo ja się zwegowałam z powodów zdrowotnych, potem się wkręciłam też w inne tematy. Nie mam przekonania do tych cudów, a do słodzenia to już w ogóle. Przestałam słodzić rzeczy cukrem, kiedy miałam 21 lat i były wtedy kartki na cukier, mięso zresztą też było reglamentowane i przestałam je też jeść. Uważałam to za upokarzające i doskonale sobie radziłam bez niego. Jadłam co prawda dżem i ciastka hihi… a teraz nie jem nawet tego. Mam dobre i niedrogie daktyle w sklepie obok.

Skomentuj

