Marchewka z cebulą

Brązowy ryż, zestrugana marchew i cebula z przyprawami: imbir, gałka muszkatołowa, czosnek, ew. sól. Na koniec posypałam nieco mielonymi ziarnami, o których już pisałam przy innej okazji. Jak widać ozdobiłam to pasemkami czerwonej papryki. Akurat kupiłam taki „dinks” do strugania w ładne pasemka i sobie używałam do znudzenia. Każda nowa zabawka mnie strasznie wkręca.

A tak wyglądało jeszcze w garnku. Staram się zawsze przygotować to na pół twardo. Jest smaczniejsze niż rozgotowany kluch. Jest też wariant smażony na oleju. Wygląda może efektowniej i jest smakowo bardziej wyrafinowany, lekka sepia na brzegach – to jednak inna jakość. Nie nalegam, bo duszone są zdrowsze.

Skomentuj

