Kasza gryczana z pieczarkami

obiad

Gryczanka jest nie tylko z pieczarkami. Oprócz uduszonych w całości lekko popieprzonych pieczarek jest w tym daniu uduszona jedna cebula z majerankiem, pokrojona w paseczki surowa kapusta pekińska, dymka i zestrugana pomarańczowa papryka. Tłustojady mogą sobie cebulkę i pieczarki podsmażyć na oleju. Nie chciało mi się tym razem traktować wszystkiego wyszukanymi przyprawami, ale przecież można dodać bazylię i czosnek do surówki, albo tahini.
Na koniec posypałam kaszkę łyżką mielonego siemienia lnianego i wrzuciłam kilka okruchów soli. Nie solę potraw w trakcie ale jestem uzależniona i lubię czasem poczuć smak soli, więc na końcu trochę nakruszyłam.

🙂

Skomentuj

