Wegańskie orientalne jedzonko, czyli moja kulinarna wycieczka po mieście

Musiałam, musiałam po prostu to obfotografować, bo rzadko bywam, a jak już jestem, to mi się gębusia śmieje do tych wszystkich chińsko amerykańskich wynalazków:

loving hut

Jak widać, mamy tu ryż posypany ziarnami sezamu, kotlety sojowe o smaku delikatnego omleta polane keczupem i surówki: buraki, kapusta pekińska i marchew z dodatkiem niewyjaśnionego zielonego sosu o wybitnym smaku oraz paru ziaren zielonego groszku i kukurydzy dla urody.

loving hut

A tu mamy drugi talerz, albowiem było nas w tym barze dwie sztuki. I na tym talerzu też mamy klasyczny układ. Tym razem są to frytki z keczupem, sojowa ryba (i naprawdę, jak słowo honoru, miała smak delikatnej ryby), oraz identyczny, jak wyżej, zestaw surówek. Też było pyszne. Każdy taki talerz kosztował kilkanaście złotych i można było się najeść. Z jak zwykle pełnego gości Loving Hut w stolicy pozdrawia Re6eli0.

Myślę, że należałoby się zastanowić, jak oni przyrządzają te kotlety sojowe, że mają tak nieprawdopodobny smak. Odlot.

4 responses

  1. Błagam, w Loving Hut porcje są niesamowicie sycące i do tego tanie – centrum Warszawy, ogromny talerz po brzegi wypełniony wyśmienitym jedzeniem a najdroższe danie nie przekracza ceny 22 zł?! To śmieszna cena za taką jakość!
    Uwielbiam Loving Hut i staram się tam bywać jak najczęściej i nie raz, nie dwa zastanawiałam się, JAK ONI TO ROBIĄ?! Marzę o poznaniu ich tajemnicy 😀

    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    • Ostatnio jadłam tam coś z wyglądu przypominającego pieczone mięso, smak miało to wybitny i wcale nie sojowy, numer 24 z ich listy, za 2 dyszki, rany, zapomnieć nie mogę tego smaku 😀

    • tak, tofu ale to kompletnie nie smakowało jak tofu, dlatego nazywam je kotletami sojowymi, kurcze, po swojemu 😉 coś z tym tofu porobili takiego że tylko tofuniasty kształt pozostał 😉

Skomentuj

