Dla ciastojadów

Tu jest link do bloga dla lubiących piec wegańskie ciasta: http://gotujinaczej.wordpress.com/

Fajne eksperymenty i fajne przepisy, więc… Wiem, że wiele osób lubi. Weganizm weganizmem, zdrowe żarcie zdrowym żarciem, ale co to szkodzi sobie połasuchować, zwlaszcza od świeta, i to jest świnto racja.

Szczerze? Boje się tam zaglądać, jeszcze się skuszę.
Jestem łakomczuchem i zwykła konsumpcja ciast przeradzała się u mnie w wyżerę, a potem miałam kryzys żołądkowy i kaca. Więc już się za to nie biorę.

Unikam glutenu. Potrzeby słodyczowe zaspokajam na ogół suszkami albo owocami. Wystarczy.
Czasem miewam chcice, ale się trzymam.
Obecnie – przyznaję szczerze karmię się szejkami, a na obiady ciągle robię sobie wypasione sałatki z pomidorami, piramidy pomidorków z sałatą i czym się da. Mam taka fazę i nic na to nie poradzę. Pomidory się skończą za jakiś czas a zimowych nie lubię.
Może wrzucę tu zdjęcie, ale wydawało mi się, że foto z pomidorami to jest straszny banał. Ale chyba nie mam racji, pomidory mają ładny kolor i fajnie jest na nie popatrzeć.
Wczoraj wykorzystałam samochód kolegi i zrobiłam sobie wielkie zakupy, mam trzy rodzaje sałat w lodówce i zrobię sobie dzisiaj sałatkę ze wszystkich plus pomidorki.
Miłego słonecznego i nie upalnego dnia (a taki się zapowiada)

Skomentuj

