Sezon na pomidory trwa

pomidory

pomidory

Oto moja ulubiona obecnie potrawa.
Chlebek ryżowy bezglutenowy z pasztetem sojowym o smaku pomidorowym.
Pomidory + cebula+ roszponka + ciecierzyca + szczypiorek + koperek + mielone siemię lniane + sól i pieprz + ocet winny.

Korzystam z obecnej pory roku i szaleję pomidorowo. Kwestia pasztecika jest chwilowa. Na ogół ich nie kupuję, bo unikam wrzucania w siebie przemysłowych produktów, ale moja silna wola bywa nadwątlona, że sobie porymuję z lekka. No i kupiłam go a teraz zjadam.

Podobnie nieoczekiwanie kupiłam mleko ryżowe i zrobiłam z nim niedawno płatki owsiane z suszonymi śliwkami.

Szaleństwo owocowo jarzynowe jest wspaniałą rzeczą, za to kocham późne lato i wczesną jesień.

Skomentuj

