Kuchnia re6eli0

Moja stara (stara jak moje dzieci) lodówka. W niej, jak widać, jarzynowo raczej. Na górze polowa pojemnika miazgi sezamowej, na drzwiach oleje, na dole ziemniaki, cebula i marchewki. Poza tym pomidory, kawałek papryki i rzodkiewki.

Prawda, że wygląda zupełnie inaczej, niż lodówka przeciętnego Polaka? Umieszczam to zdjęcie po pewnym niezwykłym doświadczeniu, które polegało na próbie przetrwania u klasycznych przeciętnych zjadaczy chleba i wszelakich innych dóbr. Zajrzałam tam do lodówki i zobaczyłam tylko półki pełne przetworów przemysłu spożywczego typu nabiał słodki i wszelaki inny, wędliny oraz puszki i słoiki z niewiadomą zawartością, chyba że wierzyć opisom na opakowaniach. Ale na moich słoikach też są napisy i co z tego 😉

Uzupełnieniem tej lodówki jest szafka pełna kaszek i fasolek oraz blat kuchenny z pojemnikami na świeże owoce. Brakuje tu mojego metra bieżącego półki z przyprawami. Zapomniałam, zostawiam to wyobraźni Czytaczy 🙂

Moja lodówka

Lodówka przed większymi zakupami zresztą

Moja szafka na ziarenka

Szafka na ziarenka

Na podokiennym bkacie

A na podokiennym blacie różniste świeże i smaczne rzeczy

2 responses

Skomentuj

