Zalotne mrugnięcie oczkiem

To jest dla mnie niezwykłe, w lecie udaje mi się bardziej podążać tym tropem. Nie mam nadwagi, nie mam chorób układu wewnętrznego, ale intuicja mi mówi, że to jest bardzo dobre. Dobre jest wyciskanie soków, kiszenie jarzyn, duże ilości sałat i wszelakiej zieleniny oraz owoce. Cały czas wewnętrznie trzymam zainteresowanie tym tematem. Stąd zapewne moje surowe śniadania i duża ilość surówek. Film jest jedynie zalotnym mrugnięciem oczka w stronę tematu, nie wyczerpuje go, a i chudniecie w zbyt dużym tempie nie dla każdego jest wskazane.

Ale polecam obejrzenie. Zwraca uwagę ciężka praca tej dziewczyny. Polecam do diety regularne ćwiczenia fizyczne albo dużo ruchu na powietrzu.

Skomentuj

