Tofucznica z pieczarkami

Najpierw podsmażyłam cebulkę, w wersji pieczarkowej dorzucam jeszcze do tego pieeczarki, wystarczą dwie duże pokrojone w paski

Najpierw podsmażyłam cebulkę, w wersji pieczarkowej dorzucam pieczarki, wystarczą dwie duże pokrojone w paski, robimy je na lekki brąz

Kolejne składniki, najpierw rozgniecione widelcem lub starte na tarce awokado, potem rozgniecione tofu, zielenina na końcu

Kolejne składniki, najpierw rozgniecione widelcem lub starte na tarce awokado, potem dobrze rozgniecione widelcem tofu, na końcu zielenina

Ważne jest posypać całość kurkumą, solą i pieprzem

Ważne: posypać całość kurkumą, solą i pieprzem

Posypalam natką pietruszki i szczypiorkiem i podałam bułeczkami z tostera

Posypałam natką pietruszki, szczypiorkiem i podałam z bułeczkami prosto z tostera. Pychotka.

Skomentuj

