Wywiad o zdrowiu i surowym jedzeniu

To jest pierwszy odcinek pięcioczęściowego wywiadu z mamą autystycznego dziecka. Wywiad jest naprawdę bardzo ciekawy. Niezależnie od tego, na ile jesteśmy gotowi przyjąć opisywane strategie we własnym życiu, daje dużo inspiracji i wiele do przemyślenia. To jest playlista i poszczególne odcinki będą wczytywać się automatycznie.

Wierzę, że kiedy ma się chorego w rodzinie, człowiek jest w stanie wiele się nauczyć i pokonać niemożliwe przeszkody. Po obejrzeniu tego wywiadu aż mam ochotę kupić wyciskarkę do zielonych soków, sokowirówkę, posiać pszenicę, kupować certyfikowane żarcie i tak dalej. Może jest to przyszłość naszego gatunku?

Korzystam z wordpressa od wielu lat. Zanim powstał ten blog, bawiłam się jeszcze innymi rzeczami i po raz pierwszy władowali mi tu reklamę. Wchodzę ci ja rano, co by zobaczyć swoje włości, a tu intruz i do tego agresywny kolorystycznie. Kolory to moja słabość. Strasznie mi przykro i przepraszam czytających, to jest obrzydliwe. Założyłam tu bloga przekonana, że ten system wolny jest od nachalności. I powiem szczerze, od razu mi się odechciewa cokolwiek tu robić.

Ale, rzecz ciekawa, reklama znikła z moich oczu, być może znika po przeładowaniu? Nie wiem. Nie widzę jej nawet kiedy się wyloguję.

 

One response

Skomentuj

