Kolorowe śniadanie

Poniżej królicze śniadanie z wczoraj. Dzisiaj za to, z okazji tłustego czwartku, zjadłam sobie na śniadanie paczkę pysznej cykorii i wielgachne szarorenetkowe jabłko. Za chwilę zrobię sobie jeszcze wielkiego zielonego szejka, bo nie czuje się nasycona. Jaki świat jest piękny, kiedy żyje się na zielono. Zamieniłam pieczywo na liście, co za miła sercu (i ciału) odmiana.

IMG_0008

Surówka: kapusta pekińska, pomidor, papryka słodka, cebula, sok z cytryny, kurkuma, pieprz, masala. Ilość – dwa głębokie talerze. Chrupałam i chrupałam, i było pysznie.

Szejk - odrobina wody, dwa małe jabłka (szare renety), 1/3 paczki szpinaku. Jest mocno wciśnięty dlatego wydaje się go być mało.

Szejk – odrobina wody, dwa małe jabłka (szare renety), 1/3 paczki szpinaku.

Gotowy szejk, dodałam do niego jeszcze wit. D wysypaną z ampułki. smacznego.

Gotowy szejk, dodałam do niego jeszcze wit. D wysypaną z ampułki. Smacznego.

Skomentuj

