Cud terapii Gersona

Niekoniecznie chodzi tu o witarianizm, albowiem Gerson takich ambicji nie miał i nad zwierzątkami szczególnie się nie pochylał, ale miał świadomość, że pożywienie pochodzenia zwierzęcego jest szkodliwe dla człowieka i o tym w filmie jest mowa pod koniec wraz z konkretnymi dowodami. Ten film jest dla mnie inspiracją. Chcę sobie kupić wyciskarkę do zielonych roślin i nie tylko.  Nie dlatego, że kolekcjonuję wymyślne sprzęty w kuchni, a dlatego że powinnam, bo jestem chora. Leczę się i leczę od kilku lat, i jestem chora. To jest nie tak – z wielu rzeczy już powychodziłam i ciągle jeszcze coś się wlecze albo wychodzi to co było schowane w jakimś zakamarku i nagle opanowuje mnie i zadręcza. Zawsze byłam delikatna zdrowotnie, więc teraz mam więcej niż inni roboty z tym swoim organizmem. Najwyraźniej. Albo mam dużą potrzebę bycia sprawną, bo przecież są ludzie, którzy przechodzą pokornie nad pewnymi sprawami do porządku dziennego i godzą się z cierpieniem i niesprawnością, a ja nie. Chciałabym umrzeć zdrowa, naprawdę. Chciałabym umrzeć z powodu śmierci, a nie wyniszczającej i poniżającej choroby.

Teraz oglądamy – zajęcie na półtorej godziny.

3 responses

  1. Ja mam podobne podejście do mojej choroby 🙂 Jak zachorowałam , obudził się we mnie duch walki. Nie chciałam pogodzić się z tym, że mam tylko łykać leki i modlić się by choroba miała lekki przebieg. Przeorałam pół internetu i znalazłam co chciałam. Trzymam zdrowie w swoich rękach , kiedy odpuszczam jest gorzej ale wiem, że ode mnie zależy czy będzie lepiej. Też dziwie się innym ludziom, że wolą cierpieć niż włożyć trochę wysiłku we własne zdrowie. Są też tacy, zapatrzeni w nieomylność lekarzy, którzy za żadne skarby świata nie chcą uwierzyć , że dieta działa. Najbardziej rozumiem tych, którzy wiedzą, że niekonwencjonalne sposoby leczenia działają, ale świadomie wybierają wygodę i łykanie tabletek. Taki jest ich wybór i ja nic nie mam do tego .
    Jak znajomi i rodzina mówią, że trzeba na coś umrzeć, to ja tak jak Ty odpowiadam im , że chcę umrzeć zdrowa 🙂 🙂
    Napisz kiedyś coś więcej o przejściach ze swoją chorobą , jak się leczyłaś i jakie efekty uzyskałaś.
    Pozdrawiam
    Ala

Skomentuj

