Pieczarki i kasza

Skład:

pieczarki – pół kilowa paczka
4 cebule w sporych kostkach
kilka marchewek w plasterkach
niecała szklanka czerwonej soczewicy
przyprawa złocista do kurczaka
posiekana natka pietruszki
odrobina wody na początek
– wszystko razem udusić

kasza gryczana niepalona – ugotować

gotowe posypałam zmielonym siemieniem lnianym

do tego ogórki kiszone (obok mnie w sklepie są wybitne, po prostu raj w gębie), papryka, czasem dodaję różne inne rzeczy, np cykorię, kapustę pekińską, sałatę

pieczarki

4 responses

    • a u mnie w charakterze przekąski lekko rozwodniony sok z buraków, marchwi i jabłka, a konkretnie na obiad młode ziemniaki, kapustka kiszona, dużo koperku, kuminu i czosnku 🙂

  1. A od młodych ziemniaczków całkiem niedaleko do młodej kapustki, prawda 🙂 oj, zatęskniło mi się za młodą z koperkiem..

    Mam nadzieję, że dobrze się czujesz po majówce, albo jeszcze w trakcie 🙂

Skomentuj

