5. dzień

Dobrze jest. Dzisiaj nastała światłość, mroki poprzednich dwóch dni znikły.

Całe życie miałam pewien krążeniowy problem. Często, kiedy wstawałam rano, kręciło mi się w głowie i miałam mroczki przed oczami, w połowie drogi do łazienki musiałam na chwilkę zwijać się w żółwia na podłodze, żeby w ogóle dojść. Minęło mi to całkowicie, kiedy przeszłam na zdrową wegańską dietę. Nawet kompletnie zapomniałam o tej dolegliwości! W czasie głodówki wróciło. Miałam tak przez dwa dni prawie na okrągło. Rety, koszmar. Dzisiaj spokój.

Śmiesznie jest, bo kiedy ćwiczę (a staram się codziennie, chociaż już mocno lajtowo i nie zawsze pełen zestaw, plus duże przerwy), zamiast się ożywiać ćwiczeniami zasypiam prawie na macie. Za każdym razem.

Na dwór nie wychodzę, po ostatnich dwóch dniach jeszcze się boję.

Wszystkie moje guzki z bolesnych pod naciśnięciem kamyczków zamieniły się w bezbolesne gumkowate kulki połowę mniejsze. Wyraźnie cofają się zmiany w tkance. Alleluja. Zawsze to coś, daje nadzieję.

One response

Skomentuj

