Post i długie życie

http://video.anyfiles.pl/videos.jsp?id=74904

Pod linkiem jest ciekawy film, który dostałam od Ali, mojej wytrwałej Czytelniczki i netowej przyjaciółki. Niestety nie da się go tu umieścić tak jak ten oto trailer z Youtube.

Idea jest szczytna – ograniczenie ilości spożywanego białka i zwiększenie ilości spożywanych owoców i jarzyn. Tylko ten filmowy post mnie rozśmieszył. Nie róbcie postu z czarną herbatą i jakimś badziewiem z proszku, rozdrażniacie tylko żołądek i będziecie bardziej cierpieć. Jeśli już coś chcecie konsumować – lepsze są same niskokaloryczne warzywka (soki z jarzyn, z zielonych części roślin), bo już owocowe maja za dużo cukrów. Ale mnie osobiście niewielka ilość jedzenia frustruje bardziej, niż całkowity jego brak. No, ale wiadomo, amerykańscy naukowcy wiedzą najlepiej 😉

Bardzo podobała  mi się koncepcja po-postnego powstawania nowych neuronów, Czuję jak mi iskrzą nowe neurony już od samego oglądania filmu.

Tak czy siak – pośćcie. 😀

One response

Skomentuj

