Jarmuż rulez

To zielone na kanapce, pod pomidorkiem, to jest krem z jarmużu, który moja córka i ja wsunęłyśmy w tak ostrym tempie, że ledwo zdążyłam zrobić zdjęcie. Był przepyszny.

Spora garść liści jarmużu lekko zagotowanego na minimalnej ilości wody, właściwie na parze. Do tego ok 200 g tofu, które zrobiłam wczoraj. Moje tofu jest trochę inne od sklepowego, przypomina nieco w smaku zagotowane białko jajka, a  w każdym razie nie ma smaku tofu sklepowego, jest jędrne, mniej wodniste i inne. Oczywiście dwa ząbki czosnku, sol, pieprz i dwie-trzy łyżeczki musztardy.

krem z jarmużu

Obok fajne ziółka na przeziębienia, które dostałam kiedyś w prezencie. Pachnie miętą.

DSC01919

Skomentuj

