Czerwona kapusta

Skład sałatki:
– ugotowana mała czerwona kapusta
– topinambur, 5 szt
– pół cebuli
– jedno cale jabłko
– dużo rzeżuchy
– sok z połowy cytryny
– filiżanka ugotowanej fasolki mung
Sałatka z czerwonej kapustki zawsze mnie urzeka kolorystycznie, to co się z nią dzieje po zetknięciu z cytrynką ekscytuje mnie tak samo teraz, jak wtedy kiedy miałam 5 latek 😀

Obok podpłomyk, był wyjątkowej delikatności, jak puch. Zrobiłam go z nieudanej pasty do chleba (zmiksowane: fasolka mung + płatki drożdżowe + złoty len + czosnek + cebula + przyprawy). Niby fajnie wyszła, ale jakoś mi nie schodziła i istniało prawdopodobieństwo, że się zepsuje, poza tym było jej dużo, więc obtoczyłam w mące orkiszowej, potraktowałam lekko wałkiem i sruuu na patelnię. To dobry pomysł na wszystkie zalegające w lodówce nieskonsumowane produkcje.
Jak widać z powyższego ugotowałam poprzedniego dnia dużo fasolki mung, zawsze tak mam z tą fasolką, że jej ilość mnie przerasta. Ciekawe bo jasia nigdy nie mam za dużo. Taka moja uroda najwyraźniej 🙂DSC02503

Skomentuj

