Fotoreportaż ciasteczkowo jabłkowo owsiany

Na zdjęciu narodziny ciasteczek - zmiksowane jabłuszka z płatkami owsianymi, w towarzystwie cynamonu, dojrzałych bananów, a zmielone goździki gdzieś się schowały.

Na zdjęciu narodziny ciasteczek – zmiksowane jabłuszka z płatkami owsianymi, w towarzystwie cynamonu, dojrzałych bananów, a zmielone goździki gdzieś się schowały.

Utoczone kulki już na blasze na papierze do pieczenia.

Utoczone kulko/placuszki już na blasze na papierze do pieczenia.

Rodzinny portret ciasteczkowy

Rodzinny portret ciasteczkowy – na zdjęciu wersja mniej owsiana, bardziej soft. z mąką.

Dużo nas, dużo nas

Dużo nas, dużo nas

4 responses

  1. Co jakiś czas mój news reader oznajmia, że pojawił się u Ciebie nowy wpis, a gdy klikam link, okazuje się, że „strona nie została znaleziona”. Tak stało się też dziś, a kliknęłam wpis pt. „Papa tak wybitna, że dech zapiera”, z początkiem tekstu o grochu potraktowanym przyprawą do wieprzowiny:)
    Skoro papa była wybitna to aż szkoda, że strona się ‚zdematerializowała’ 🙂

    A żeby nie było off topic, goździki zmielone, jak rozumiem? Bo w sumie nawet nie wiedzialam, że bywają inne niż w… postaci gwoździkopodobnej:)

      • czasem robię post i przez pomyłkę leci mi z aktualną datą…. jeśli się zorientuje, wtedy zmieniam datę, ale do ciebie na skrzynkę już poszła informacja… ten o grochu będzie za kilka dni, jadłam zupkę wczoraj i wpis poszedł, ale data jest późniejsza, WordPress daje takie możliwości

        kiedyś szły mi posty codziennie, obecnie co drugi dzień, nie jestem w stanie inaczej 🙂 kondycyjnie

        ale i tak w pierwszym roku działania miałam 25 wejść dziennie, w drugim 50 a w tym sto, niebywałe, nie wiedziałam, że to tak sprytnie działa.. i co dalej będzie? 😀

Skomentuj

