Ziemniaki na mleku

To coś to wspomnienie babcinych zupek na gotowanych na mleku kartoflach. Bardzo to lubiłam. Więc ugotowałam nieco ziemniaczków w roślinnym mleku, potem to wszystko umaiłam liśćmi mlecza, plasterkami rzodkiewki, startym ząbkiem czosnku, dymką i zjadłam. Oczywiście sól i pieprz też były, ale to wszystko. Skromnie było z przyprawami, chociaż przecież do ziemniaków można dodawać wiele rzeczy, choćby koperek albo oregano, rozmaryn, czy cynamon. Tym razem wystarczył mi czosnek. Lubię takie rzeczy bardzo.

ziemniaki na mleku

Skomentuj

