Sałata znowu

Sałatka: sałata, pomidor, świeża bazylia, dymka, (opcjonalnie można dodać odrobina gotowanej soczewicy).

Dip: cebula która została po robieniu soku z cebuli, słodka, bo sok był robiony w ten sposób, że zasypałam ksylitolem pokrojoną drobno cebulę, oprócz cebuli mała żółta cukinia, dwa ząbki czosnku, jedna cała cytryna. To wszystko zblendowałam, posoliłam i popieprzyłam. Cudowny był ten smak, słodkawo pikantny.

Tu moja cebulka która z której syropek już dawno wypiłam.

DSC02945

A tu gotowa sałatka. Dodałam jeszcze kurkumy. Ale kolorek dipu jest spowodowany żółtością cukinii.

DSC02942

Skomentuj

