Wodorosty po raz pierwszy

Dostałam od kogoś, długo leżały bo nie jestem mega-fanem. Takie coś:

DSC03181edited

Po namoczeniu zrobiło się bardziej apetyczne , chociaż obślizgłe, odsączyłam je dokładnie kładąc na sitku, a potem opatulając ręcznikiem papierowym.

DSC03182edited

W międzyczasie namoczyłam wstążeczki cukinii i marchewki w zalewie z octu, oleju sezamowego, przypraw (chili zwłaszcza) i czosnku. Jak się trochę pomoczyły, odlałam trochę tej zalewy, bo było jej dużo (została do polania innych sałatek), dodałam  wodorosty, posypałam mielonym sezamem. No i poczułam się bardzo orientalnie. Mam cały wielki słój tych wodorostów, więc czas się przyzwyczajać.

DSC03186edited

One response

  1. Pingback: Jadalne wodorosty | ValcomTech

Skomentuj

