Śniadaniowo w zasadzie

Chociaż niekoniecznie, takie rzeczy jadam w rożnych porach. Awaryjna kaszka jaglana plus jabłko ratuje sytuację, gdy przeciąg w lodówce. Z ryżu zrobiłam mleko roślinne, nieco je doprawiłam do smaku, ugotowałam kaszkę, pokroiłam jabłko i posypałam je cynamonem i czekoladą (taką do robienia czekolady pitnej – prawie to samo co gorzka starta na tarce). Jakieś kolorowe owocki fajnie by wyglądały, ale nie było pod moją strzechą akurat, więc jest jak jest.

śniadanko

Skomentuj

