Polubiłam wodorosty

Namoczyłam, odsączyłam, dodałam do ugotowanego brązowego ryżu. Jeszcze pokroiłam drobno cebulkę, i w plasterki – ogórki kiszone. Posypałam sezamem, pokropiłam olejem sezamowym a potem jeszcze rzepakowym, bo sezamowy się  skończył. Posypałam solą, pieprzem i chili. Bardzo mi smakowało. Alleluja, chyba poradzę sobie z tym wielgachnym słoikiem. Polubiłam wodorosty.

Można posypać szczypiorkiem albo dymką, ładnie by wyglądało i smakowało. Niestety, skończyła mi się.

DSC03344

Skomentuj

