Chleb z masłem

No właśnie ani chleb, ani z masłem. Zamiastka i to pyszna. Moje ulubione naleśnikowate placuszki (mąka gryczana, mąka jaglana albo owsiana) + moja ulubiona pasta (soja, czosnek, ocet winny albo cytryna, siemię lniane), i gotowe papu 🙂 Dzisiaj zrobiłam takie placuszki i w środek wpakowałam suszone pomidory wyciągnięte  z oliwy plus pasta ‚niby ser topiony’ (ziemniaki, płatki drożdżowe, siemię lniane, olej rzepakowy, sól, cebula) plus pokrojony w plasterki ząbki czosnku. Treaz ząbki czosnki idą jak woda, ładuję je do wszystkiego, żegnajcie świeżyzny prosto z ogródka, witaj czosnku i kaszki, zimowe klimaty.

chleb z masłem

Skomentuj

