Dbajmy o siebie, w święta też

Z cyklu – straszne filmy.

Chociaż już ktoś ze mną dyskutował na FB, że to nieprawda, prawda czy nieprawda?
Tak szczerze mówiąc alkohol mi się naprawdę przydał w życiu chyba ze dwa razy, raz jak przemarzliśmy i przemokliśmy z dziećmi w górach. Bałam się, że będą chore, dałam im herbatki z prądem i owinęłam kołdrą,  niewiele miałam do dyspozycji w tamtych warunkach, a prąd był wszędzie 😉 Zasnęły i obudziły się zdrowe i rześkie. Drugi raz, kiedy córka po wypadku i uzyskanej pomocy medycznej siedziała blada jak płótno i nie była w stanie nic zjeść, była przerażona, spięta i w szoku. Wtedy dostała pół kieliszka czerwonego wina i odzyskała „ludzki kształt” 😉
Poza tym alkohol działał jako otwieracz w różnych towarzyskich sytuacjach. Podejrzewam jednak, że można było otwierać ludzi również w inny sposób np grając z chińczyka albo w kółko i krzyżyk, w wojnę, czy statki 😉

Skomentuj

