Kapucha duszona na ostro

Można by rzec – meksikana. Dobra na zimę. Pyszna. Posiekałam resztę kapusty, coś ok. 1/4 niedużej główki, udusiłam z majerankiem, solą, pieprzem. Po pewnym czasie dodałam 1 posiekaną cebulkę, dwa duże ziemniaki w kostkach, pół posiekanej papryki, duży ząbek czosnku i 5-6 suszonych pomidorków z wyjętych oliwy. Z przypraw – chili, curry, asafetyda. Specjalnie kupiłam tofu żeby dodać, można dokroić kilka plasterków na talerz 🙂 Zapomniałam z łakomstwa, bo dobre wyszło.

DSC04480

Skomentuj

