Jarmuż on top

Baza to jarmuż (lekko podgotowany na parze), surowa pieczarka, awokado, dymka, kilka krążków cebuli i sok z cytryny, dzisiaj jeszcze dorzuciłam ogórka kiszonego (zamiast soli), seler naciowy (w którym się ostatnio zakochałam) i rzodkiewkę, bo była w lodówce. Panienka w sklepie powiedziała, że awokado jest na pewno do wyrzucenia bo długo leży i jest miękkie jak zupa, więc wzięłam… a w domu okazało się że to jest najlepsze awokado na świecie, delikatne, miękkie, ultra dojrzałe bez żadnej brązowej kropki, no to mi się trafiło, w sklepach na ogól twarde i niedojrzałe.

Wiosna słonecznie zajrzała do mojego pokoju przez umyte świeżo szyby.

harmuż

Skomentuj

