Otwieramy sezon na młode ziemniaczki

Niby młode z Hiszpanii są już od dłuższego czasu w marketach, ale u mnie to się nie liczy. Liczą się nasze – tycie, malutkie, krajowe młode ziemniaczki posypane koperkiem, u mnie polane odrobiną oliwy. Jako dodatek wędzone tofu posypane czarną solą, sałatka z pomidorków (pomidorek plus dymka i ocet jabłkowy). Co prawda na pomidory czekam na ogól do lipca przynajmniej, ale pozwoliłam sobie dzisiaj na wiosenne szaleństwo. nawet truskawki kupiłam i zrobiłam szejka. Nie ma zdjęcia, bo aparat nie zdążył dobiec i już szejka nie było.

DSC05161

Skomentuj

