Glony, algi, wodorosty

W miseczce jest makaron ryżowy, który pozostał mi po jakiejś podróży (ma tą zaletę że wystarczy zalać go wrzątkiem i zaraz jest gotowy, fajne oszustwo). Poza makaronem są suszone glony namoczone we wrzątku (ważne bo jod), zestrugana dynia i marchew. Do tego ocet, kmin rzymski, asafetyda). Obok moje narzędzie pracy, kolorystycznie mi współbrzmi pomimo kontrastu.

W miseczce jest makaron ryżowy, który pozostał mi po jakiejś podróży (ma tę zaletę, że wystarczy zalać go wrzątkiem i zaraz jest gotowy, komfortowe oszustwo). Poza makaronem są suszone glony namoczone we wrzątku (ważne, bo jod), zestrugana dynia i marchew. Do tego ocet, kmin rzymski, asafetyda). Obok moje narzędzie pracy, mi współbrzmiące mi kolorystycznie pomimo kontrastu.

 

 

Skomentuj

