Wspomnieniowo

Grzebiąc na poczcie znalazłam trochę pamiątek z wrześniowego pobytu nad morzem. Pojechałam tam odpocząć i trochę do pracy. Mieszkałam w uroczym domku w porcie Darłówek. Nieopodal miałam do dyspozycji kuchnię i dobrze zaopatrzony sklepik pt „codziennie niskie ceny”

Oto moje proste wyczyny kulinarne

 

 

Okoliczności przyrody

Okoliczności przyrody, a w nich bułeczka z oliwkami i sałatka z pomidorków, rzodkiewki i czego się da. Dobrze już nawet nie pamiętam.

 

Jak widać ze zdjęcia jest tu makaron, rzodkiewka, ogórek kiszony i dymka okraszone ziołami, pieprz cytrynowy był tam na pewno. Co więcej nie pamiętam

Jak widać ze zdjęcia jest tu makaron, rzodkiewka, ogórek kiszony i dymka okraszone ziołami, pieprz cytrynowy był tam na pewno. Co więcej nie pamiętam

Potrzeby strączkowe zaspokajałam kupując fasolę lub groszek w puszce albo mocząc na noc i gotując cieciorkę albo białą fasolkę. Nic innego tam nie było. Mogłam jeszcze nabyć mrożonkę.

Kolejna makaronowa rozpusta, do niej groszek zielony, dymka i o ile dobrze pamiętam awokado

Kolejna makaronowa rozpusta, do niej groszek zielony, dymka i o ile dobrze pamiętam awokado i przyprawy.

 

Pomidory, bataty, groszek zielony, sałata, przyprawy

Pomidory, bataty, groszek zielony, sałata, cykoria, przyprawy

Okazuje się że wystarczy kawałek garnka i można całkiem dobrze pojeść sobie nawet  w tak nieprzyjaznym dla wegan miejscu jak malutki port nad Bałtykiem. No nieprzyjazne to było, bo tam wszyscy polowali na ryby. Były też pizze i różne podobne tradycyjnie polskie potrawy. Kiedy zobaczyłam w jednej knajpeczce napis, że są wegetariańskie potrawy, zaraz się zapytałam jakie to, więc się dowiedziałam że omlet i kurczak w panierce 😀

Nawet przytyłam na tych dobrociach (bułeczki, makaroniki i słodkie sorbety).

 

 

Skomentuj

