Przyprawa do cieciorki

Ciągle ktoś się mnie pyta o moją przyprawę do cieciorki. Pyta się, bo o niej piszę bez uszczegółowienia o co chodzi. Zatem teraz ją dokładniej przedstawię. Tu jest karteczka, którą wycięłam z opakowania kiedy przesypywałam zioła z papierowego opakowania do szklanego pojemniczka. Pod składem jest przykładowy przepis, z którego wszak nigdy nie skorzystałam. Co do zasady nie smażę.

TADAM

Oto ona

2015-11-23 19.37.23

Mając skład możemy sobie sami dowolnie kombinować z przyprawianiem. Chciałabym przypomnieć, że znakomicie smakuje cieciorka z przyprawą do złocistego kurczaka, palce lizać. Chyba nie muszę fotografować składu z opakowania, to jest prawie w każdym sklepie.

Weszłam na stronę importera http://www.tasteofindia.pl/ ale tej mieszanki nie znalazłam. Kupiłam ją w sklepie z ziołami i różnymi tzw „zdrowymi” rzeczami.

One response

  1. Dziękuję 🙂 Ja często używam :podlaskiej przyprawy dla wegetarian” (skład: koper włoski, czarnuszka, kminek, gorczyca czarna, kozieradka, kolendra), ale moim faworytem jest „Podlaska przyprawa do mięsa wieprzowego” (skład: cząber, kolendra, bylica, kminek, pieprz czarny, papryka, hyzop, tymianek, czosnek, rozmaryn, ziele angielskie, majeranek, szałwia, jałowiec, warzywa) 😉 Wieprzowego, ani jakiegokolwiek innego mięsa nie jadam już prawie 30 lat, ale przyprawa jest super 🙂

Skomentuj

