Lokal Vegan Bistro

Tak. To jest reklama. Nic z tego nie mam, to czysty wolontariat, trzeba pochwalić. Tanio. Pysznie i niebanalnie albo ultra banalnie i pysznie. Brak słów po prostu. Idealne miejsce dla standardowych wegan, wegetarian, mięsożerców i stęsknionych za smakami dzieciństwa, kiedy szło się do babuni na kotleta.

Oto foto pięknego kotleta z soi, to jest tzw „kotlet schabowy”. Obok ziemniaczki, buraczki i ogórek kiszony – czysta klasyka, nie do podrobienia – a podrobiona. Takiego dzisiaj zjadłam i smakował mi bardzo, chociaż za kotletem nie tęsknię. W pamięci mam tylko jakieś tłuste koszmary z kością które mordowałam jako dziecko.

20151211_200614

 

Polecam: Lokal Vegan Bistro. Warszawa, ul. Krucza 23/31. Jeśli wegański posiłek, to tylko tam.

20151211_200625

A to najpyszniejszy tort świata. 🙂
Ciut niewyraźny, to z emocji 20151211_195701

Poniższe foto jest z ich stronki.lokal

Skomentuj

