„Zesrem”

Bywszy niedawno u mojej dietetyczki otrzymałam info co by drożdże jeść, więc zrobiłam tak: jedno tofu zmiksowałam z sokiem z połowy cytryny, małym ząbkiem czosnku, łyżeczką musztardy i solą. Potem jeszcze dodałam chyba z pięć łyżeczek płatków drożdżowych, co by miało politycznie poprawny skład. Warzywa (pasternak, batat, ziemniak, marchew i pietruszkę – po jednej sztuce) pokroiłam w kawałki i ugotowałam na parze. Całość polałam tym czymś na kształt „serowego” sosu, posypałam kolorowym pieprzem, koperkiem i papryką. Zjadłam z wielkim smakiem.

Będę teraz robić często sosy i dipy w płatków drożdżowych i tofu o różnych smakach kombinowanych przy pomocy przypraw.

Płatki drożdżowe: Drobniutkie płatki przypominające tartą bułkę, z drożdży nieaktywnych, są naturalnym źródłem witamin z grupy B (duże ilości witaminy B1, B2, B3 i B8), H i D oraz mikroelementy, w tym chrom, kobalt, mangan, molibden, cynk, miedź, żelazo, wapń, magnez, fosfor, sód, selen oraz cynę. Ponadto ich składnikiem są aminokwasy, a także nuklepoproteiny i enzymy.
Drożdże mają dużą wartość odżywczą, co w umiejętny sposób może być wykorzystane w leczeniu i profilaktyce wielu chorób.
(…)
Dzięki zawartości dużych ilości łatwo przyswajalnych składników budulcowych, energetycznych i regulujących drożdże wykazują wpływ ogólnie wzmacniający, przyspieszający procesy
regeneracji, wzmacniają system odpornościowy, nerwowy i sercowo-naczyniowy. Przywracają odpowiednią mikroflorę jelitową, wybitnie korzystnie oddziałują na skórę, paznokcie i włosów.”

(Tekst jest ze sklepu, na zdjęciu obok talerza woda mineralna)

zesrem

Advertisements

One response

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s