CRONOMETER

Jest tu https://cronometer.com. Naprawdę warto skorzystać. Również można skorzystać z translatora i nauczyć się angielskich nazw składników pożywienia. W ramach wiosennego detoksu próbowałam coś ze sobą zrobić i moja umiłowana dietetyczka zasugerowała mi właśnie ten program.

Udaje się znakomicie. Otrzymujemy wszystkie informacje na temat brakujących składników, i tych pozyskanych w nadmiarze. Jestem bardzo zadowolona, chociaż na ten moment kiepsko idzie mi zapisywanie, bo zajmuje dużo czasu. Troch potrwa zanim zacznę pamiętać, ile co waży i jak się nazywa. Ale zabawa przednia, rodzaj puzzli. Można nauczyć się skąd brać składniki pożywienia i jak kombinować, żeby starczyło wszystkiego i nie było nadmiaru.

Skomentuj

