Krótka zupka

Mam strasznie dużo cukinii. Czasem myślę, że cała cukinia z kosmosu ląduje w mojej lodówce. Jem ją w sałatce pomidorowej, w porannym szejku, w sałatce ogórkowej i zielono sałatowej, w leczo, w zupce i kombinuję jeszcze co by zrobić frytki cukiniowe, ale nie próbowałam, nie wiem czy wyjdą.

A teraz krótka zupka, krótka bo niezmiernie szybko ją zrobiłam. Prawie wszystkie warzywne składniki są z kooperatywy, czyli wyhodowano je parędziesiąt km ode mnie bez szaleństwa chemicznego. (co widać czasami w postaci interesującej fauny wyłażącej z pomiędzy liści, rzecz nie do pomyślenia na warzywach z dyskontu czy innego marketu)

Ziemniaczki, marchewki, starta cukinia, por, seler, zielona pietrucha, cebula, ząbki czosnku, pieprz, sól, warzywko, lubczyk, imbir, kumin, odtobina mąki owsianej, listek laurowy, ziele angielskie. Miałam w jakimś zakamarku zupę grzybową w proszku, kupiłam kiedyś jadąc w podróż, żeby mieć urozmaicenie, teraz ja uruchomiłam, niewiele było tej chemii na cały gar ale wybitnie podniosło smak, to była zupka grzybowa. Pycha.

Ziemniaczki, marchewki, starta cukinia, por, seler, zielona pietrucha, cebula, ząbki czosnku, pieprz, sól, warzywko, lubczyk, imbir, kumin, odrobina mąki owsianej, listek laurowy, ziele angielskie.

Pycha.

 

Skomentuj

